Онлайн бизнес приоритети за 2012 - 7 Юни 2012 - Novsvqt.bg
Петък, 09.12.2016, 01:05
Добре дошли Гост | RSS

Nov Svqt

Главна » 2012 » Юни » 7 » Онлайн бизнес приоритети за 2012
13:45
Онлайн бизнес приоритети за 2012


b2b

Интересно проучване, проведено в професионалната социална мрежа LinkedIn, показва над какво ще се съсредоточат B2B компаниите през тази година и какво е от най-голяма важност за техните мениджъри. Изследването е проведено от Paul Mosenson, а хубавото е, че респондентите са членове на B2B групи в LinkedIn.

Оказва се, че през 2012 г. силите ще бъдат насочени основно към създаването на добро съдържание. 37% от запитаните са на мнение, че за бизнеса им от изключителна важност е съдържанието, което предоставят на своите потребители и клиенти в онлайн пространството. Те ще хвърлят сили и средства в изграждането на по-добри блогове, сайтове и най-вече самото съдържание. Това ни доказва за пореден път, че преди да започнем с нашите онлайн стратегии, трябва да сме сигурни, че имаме: добър фирмен сайт, който дава нужната информация на клиента, има видео и снимков материал, както и нужните „call-to-action" тийзъри; добре е да имаме блог, където да можем да показваме своята компетентност, но не и да промотираме своите продукти. За това си имаме сайт и други средства.

19% от запитаните са на мнение, че социалните мрежи и така нареченото оптимизиране на „pipeline conversions" ще са също от голямо значение. Социалните мрежи са задължителни, ако искаме да установим по-траен контакт с клиентите си. Освен това те са прекрасна форма за комуникация и популяризиране на марката. Що се отнася до „pipeline conversions", това означава, че е добре да разпространим съдържанието си така, че потребителят да може да достигне по най-добрия, лесен и информативен начин до нашата крайна оферта. 

Е, няма как да минем и без SEO-то. 13% споделят, че оптимизацията е важна за техния бизнес. Те ще отделят средства, за да могат да оптимизират своите сайтове, блогове и профили в социалните мрежи, за да достигнат до повече потенциални клиенти. На последно място имаме фактора маркетингова автоматизация (11%), който засяга автоматизирането на процеси в интернет.
Категория: Кариера и бизнес | Преглеждания: 384 | Добавено от: Max8 | Рейтинг: 5.0/1
Общо коментари: 0
Име *:
Email *:
Код *:
Търси
Календар
«  Юни 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930